VIP lounge la suite by Muriel from Paris

Moi qui pensait passer incognito au salon VIP avec mes magzines Seven au départ de Roissy, et bien c'est raté, Muriel From Paris vendeuse du groupe lagardère alias "directrice de clientèle Air France hors media TV Salons" veille au grain et a dégainé plus vite que son ombre un petit mail dont je vous fais part ci-dessous. Bien sur en pièce jointe de ce mail une petite proposition commerciale irréssitible avec un - 35% (parce que je le vaux bien), plus un -15% (de pas de commissions d'agence), moi qui n ai pas eu une minute à moi pour faire les soldes à Paris, il faut que je la recontacte Muriel tout de suite.

From: LECLERC Muriel [mailto:Muriel.LECLERC@Lagardere-pub.com]
Sent: Friday, January 29, 2010 17:18
To: 'reservation@sevenhotel.com'
Subject: Attention for Marketing & Advertising Director - placement of your brochures in Air France Business Lounges

Hello,

I am pleased to send you a very attractive offer to distribute your brochures "Seven Hotels" in Air France Business Lounges at Roissy Charles de Gaulle.

The placement of the Newpapers displays is very strategic offering you a good visibility espacially to target the frequent flyers (french, european & the rest of the world using Air France Airlines)

=> More than 247 000 passengers per month (target audience AB High Income : 89%) travelling for business or leisure.

Hotels often use the Business Lounges for their own promotion such as : Exclusive Hotels, Accor Group, Hilton eg..

Your new brand "the nouveau french hospitality" is really appropriated to the french market sensitive.

I am sure they will appreciate and will think "seven hotels" when they will plan their trip in India.

Do not hesitate to contact me for any further information

Best regards,

Muriel from Paris

Muriel Leclerc

Directrice de clientèle

Air France Hors Media/TV/Salons

Tél : 01 41 34 86 63

Fax : 01 41 34 83 90

23 Rue Baudin

92538 Levallois Perret



Cindy Von Bangalore

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Ca va décoiffer !

La Roquette en blanc

Soirée Uniformes